wtorek, 13 sierpnia 2013

Je reviens !!!

Wracam po bardzo bardzo długiej przerwie, która trwałą prawie pół roku. Postanawiam się bardziej postarać i zorganizować trochę tego bloga. Miałem to zrobić w lipcu, ale nie chciało mi się, a potem wyjechałem na Mazury. Teraz po powrocie z mojej wycieczki mam więcej energii i siły, aby pisać i bardziej zagłębiać się w język francuski, więc piszę ten oto post.
Chciałbym zacząć jednak od małej zmiany. Przed każdym postem, a postaram się, żeby był codziennie bądź co 2 lub 3 dni, będę umieszczał listę 10 wybranych słówek ze słownika. Zauważyłem, że jest to całkiem niezła metoda na poszerzenie słownictwa, ponieważ jeżeli przez 365 dni w roku będę się uczyć 10 słówek, to powinienem zapamiętać 3650 słów, co stanowi o dużej różnorodności bogactwa językowego. Chciałbym również ruszyć z takim blogiem z angielskiego, aby tylko zapisywać słówka. Co tym myślicie ?
To jest tylko taki post wprowadzający i mam nadzieję, że następny pojawi się jutro, a jeżeli nie to za 2 dni.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz